Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Systémové dotazy
    Verze pro tisk

Nelze otevřít databázi - chyba [SQL:926,14]

Zapisují se opakující se dotazy na řešení systémových problémů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Po instalaci SQL serveru se nemohu přihlásit do Heliosu." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Nelze otevřít databázi - chyba [SQL:926,14]

Příspěvekod jan.havranek v 21.09.2009 09:15

Po spuštění Helios Orange nelze vstoupit do konkrétní databáze, objevuje se chyba:

[SQL:926,14]Database 'Heliosxxx' cannot be opened. It has been marked SUSPECT by recovery. See the SQL Server errorlog for more information.

suspect_database.jpg
suspect_database.jpg (37.27 KiB) Zobrazeno 8631 krát

Tato hláška říká, že databáze je tzv. SUSPECT - pravděpodobně poškozená. SQL Server takovou databázi zablokuje proti případnému dalšímu poškození a "zakáže" s ní dále běžným způsobem pracovat.

Důvod zablokování je různý, často bývá poškozen pouze transakční log, ale někdy může být fyzicka narušena integrita samotných dat. Příčiny pádu jsou způsobeny provozem SQL Serveru a nestabilitou prostředí Windows a HW.

Chyby nelze odstranit jednoduše, je třeba zjistit rozsah škod a příčinu havárie. Vždy je potřeba zásah databázového specialisty nebo návrat na funkční zálohu databáze.

V případě že dojde k zablokování databáze obraťte se na vašeho dodavatele systému Helios Orange.
jan.havranek
 
Příspěvky: 217
Registrován: 03.10.2006 08:51
Firma: Asseco Solutions, a.s.
Nahoru

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1

Zpět na Systémové dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2024 Asseco Solutions, a.s.