Helios Red - nabídka zpracování přechodu na rok 2020

Z Asseco Solutions
(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
(Založena nová stránka: <accesscontrol>lcs,,lcseditor,,partner(ro),,translator(ro),,customer(ro),,anonymous(ro),,</accesscontrol> <br /><br /> '''Objednávka přechodu na rok 2020 je ke stažen…)
 
 
Řádka 19: Řádka 19:
 
<br />
 
<br />
 
Váš tým Helios Red<br />
 
Váš tým Helios Red<br />
 
[[Kategorie:Nejčastější_dotazy]]
 

Aktuální verze z 27. 10. 2020, 19:43

groups: lcs ; lcseditor ; partner (ro) ; translator (ro) ; customer (ro) ; anonymous (ro) ;



Objednávka přechodu na rok 2020 je ke stažení zde.



Vážení zákazníci,
v Heliosu Red se každý rok zpracovává samostatně a před začátkem zpracování nového roku je nutné v programu provést určité kroky.
Díky funkcím podporujícím přechod pro zpracování nového roku je příprava na nový rok do jisté míry automatizovaná, vyžaduje však přesné dodržení stanovených postupů. Protože se jedná o činnosti prováděné pouze jedenkrát ročně, dávají někteří uživatelé přednost zajištění přechodu na nový rok dodavatelsky. Uzávěrkové a přípravné práce pro nový rok také nelze vyřešit formou dotazu na horké lince. Na té je možné poskytnout pouze základní informace k přechodu roku nebo zodpovědět krátké dotazy, není možné provádět celý přechod roku krok po kroku.

Proto Vám nabízíme pomoc našich odborných konzultantů při přípravě aplikace Helios Red na provoz v roce 2020.

V případě, že máte o naše služby zájem, vyplňte a pošlete nám objednávku služeb (můžete si ji stáhnout zde) a uveďte v ní 3 předběžné termíny, kdy požadujete, aby Vás naši pracovníci navštívili a přechod na rok 2020 provedli. Více termínů potřebujeme uvést proto, aby bylo možné celou akci časově zkoordinovat uspokojivě pro všechny zákazníky. Vzhledem ke zvýšeným nárokům na výjezdy našich konzultantů na přelomu roku je však třeba brát termíny pouze jako orientační a bez našeho zpětného potvrzení nebo upřesnění nelze tyto termíny považovat za závazné.

Tuto službu je možné poskytnout také pomocí vzdáleného přístupu.

Pokud se rozhodnete využít naše služby, dovolujeme si Vás požádat, abyste přípravu přechodu nenechávali až na samý konec roku nebo na začátek roku příštího, kdy naši odborní pracovníci budou maximálně vytíženi, ale využili možnosti přípravy přechodu na rok 2020 již v průběhu listopadu a začátku prosince.

Další informace Vám ochotně poskytnou pracovníci Asseco Solutions, a.s na telefonu 495 809 239, případně autorizovaný partner, který u Vás zajišťuje podporu Helios Red.
Těšíme se na další spolupráci s Vámi a pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni.

Váš tým Helios Red

Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
Poradna Helios Red
Nástroje
další nástroje
Tisk/export