Helios Red - Změna Hotline na AVA Helpdesk

Z Asseco Solutions
Verze z 19. 10. 2023, 08:58; Jan.kundrt (diskuse | příspěvky)
(rozdíl) ← Starší verze | zobrazit aktuální verzi (rozdíl) | Novější verze → (rozdíl)
Přejít na: navigace, hledání
Některé stránky (nabídky, funkce apod.) jsou přístupné pouze registrovaným uživatelům v určitých skupinách.
Pravděpodobně se jedná o interní dokumenty nebo o rozpracovanou dokumentaci.

K prohlížení takových stránek musíte být přihlášeni a musíte mít přidělena odpovídající práva.



Vážení uživatelé HELIOS Red,
již jste měli možnost zaznamenat, že od 1.11.2023 měníme formát naší zákaznické podpory a místo klasické Hotline nasazujeme AVA Helpdesk.

Rádi bychom, abyste si svůj firemní helpdesk aktivovali a nastavili co nejdříve, proto jsme pro vás připravili stránku AVA Helpdesk Registrace. Kromě toho máme pro vás k dispozici obecné stránky AVA Helpdesk, kde se dozvíte veškeré benefity a odpovědi na nejčastější dotazy.

Připomínáme, že od 1.11.2023 již nebude možné zadat požadavek telefonicky či e-mailem. Stažení AVA Helpdesku tedy rozhodně neodkládejte.


Chci se zaregistrovat

v Heliosu Red se každý rok zpracovává samostatně a před začátkem zpracování nového roku je nutné v programu provést určité kroky.
Díky funkcím podporujícím přechod pro zpracování nového roku je příprava na nový rok do jisté míry automatizovaná, vyžaduje však přesné dodržení stanovených postupů. Protože se jedná o činnosti prováděné pouze jedenkrát ročně, dávají někteří uživatelé přednost zajištění přechodu na nový rok dodavatelsky. Uzávěrkové a přípravné práce pro nový rok také nelze vyřešit formou dotazu na helpdesku. Na té je možné poskytnout pouze základní informace k přechodu roku nebo zodpovědět krátké dotazy, není možné provádět celý přechod roku krok po kroku.

Proto Vám nabízíme pomoc našich odborných konzultantů při přípravě aplikace Helios Red na provoz v roce 2024.

V případě, že máte o naše služby zájem, vyplňte a pošlete nám objednávku služeb (můžete si ji stáhnout zde) a uveďte v ní 3 předběžné termíny, kdy požadujete, aby Vám naši pracovníci přechod na rok 2024 provedli. Více termínů potřebujeme uvést proto, aby bylo možné celou akci časově zkoordinovat uspokojivě pro všechny zákazníky. Vzhledem ke zvýšeným nárokům na výjezdy našich konzultantů na přelomu roku je však třeba brát termíny pouze jako orientační a bez našeho zpětného potvrzení nebo upřesnění nelze tyto termíny považovat za závazné.

Tuto službu je možné poskytnout také pomocí vzdáleného přístupu, který preferujeme. V tom případě se cena snižuje o položky výjezd a cestovné.

Pokud se rozhodnete využít naše služby, dovolujeme si Vás požádat, abyste přípravu přechodu nenechávali až na samý konec roku nebo na začátek roku příštího, kdy naši odborní pracovníci budou maximálně vytíženi, ale využili možnosti přípravy přechodu na rok 2024 již v průběhu listopadu a začátku prosince.

Další informace Vám ochotně poskytnou pracovníci Asseco Solutions, a.s na helpdesku, případně autorizovaný partner, který u Vás zajišťuje podporu Helios Red.
Těšíme se na další spolupráci s Vámi a pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni.

Váš tým Helios Red

Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
Poradna Helios Red
Nástroje
další nástroje
Tisk/export