Helios Red - Změna Hotline na AVA Helpdesk

(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
Některé stránky (nabídky, funkce apod.) jsou přístupné pouze registrovaným uživatelům v určitých skupinách.
Pravděpodobně se jedná o interní dokumenty nebo o rozpracovanou dokumentaci.

K prohlížení takových stránek musíte být přihlášeni a musíte mít přidělena odpovídající práva.



Vážení uživatelé HELIOS Red,
již jste měli možnost zaznamenat, že od 1.11.2023 měníme formát naší zákaznické podpory a místo klasické Hotline nasazujeme AVA Helpdesk.

Pokud nepatříte mezi přímé zákazníky společnosti Asseco Solutions, pro tuto chvíli se pro vás nic nemění, tato informace se Vás netýká a o dalším postupu vás bude informovat náš obchodní partner pro systém HELIOS Red.



Pokud patříte mezi přímé zákazníky společnosti Asseco Solutions (tzn. např. se svými dotazy se obracíte přímo na nás), čtěte dále.

Rádi bychom, abyste si svůj firemní helpdesk aktivovali a nastavili co nejdříve, proto jsme pro vás připravili stránku AVA Helpdesk Registrace. Kromě toho máme pro vás k dispozici obecné stránky AVA Helpdesk, kde se dozvíte veškeré benefity a odpovědi na nejčastější dotazy.

Připomínáme, že od 1.11.2023 již nebude možné zadat požadavek telefonicky či e-mailem. Aktivaci AVA Helpdesku tedy rozhodně neodkládejte.


Chci se zaregistrovat


Těšíme se na další spolupráci s Vámi a pevně věříme, že budete s našimi službami spokojeni.

Váš tým Helios Red
Tel.: +420 495 809 211
E-mail: obchod.red-cz@assecosol.com

Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
Poradna Helios Red
Nástroje
další nástroje
Tisk/export