Tato chyba operačního systému říká, že nějaký soubor otevřený v režimu memory mapped file (v tom jsou otevřeny všechny EXE/DLL/BPL a pagefile) byl násilně (tedy něčím jiným než samotnou aplikací) uzavřen.
Prakticky:
Microsoft má chybu v designu Terminal Services, kdy soubory spuštěné v režimu Terminál Serveru ze sítě (a je jedno jestli přes UNC-cestu nebo namapovaný disk) se uzavřou, pokud je uzavře jeden uživatel (třeba tím, že aplikaci ukončí), i když jiný uživatel je ještě má otevřené!
Tomu druhému uživateli se to po chvíli vyjeví jako chyba C0000006. Chyba je na straně Microsoftu částečně dokumentována v různých článcích KB (818528, 294816, 299603).
Samozřejmě se chyba může objevovat i z jiných dosud neznámých příčin.
Také je vysledováno že daná chyba C0000006, pokud se objeví, může "zavléci" další chyby, které by jinak nenastaly.
Řešení problému na Terminal serveru:
Přesunout soubory Helios Orange na lokální disky počítače, který slouží jako teminal server.
- toto řešení se opakovaně ukazuje jako jediné spolehlivě funkční
- situace je dobře popsána ve znalostní databázi jiného SW, který ale narazil na stejné problémy
viz http://www.sagehandisoft.com.au/Knowledge_Base_For_IT_Professionals.aspx
PS: Dříve bylo možné použít postup uvedený zde, ale bohužel platí pouze pro Windows 2000:
Problems when more than one user accesses the same file through Terminal Services: http://support.microsoft.com/kb/818528/en-us
ZÁVĚR:
Problém není v samotném Heliosu a v databázích, ty jsou nadále v pořádku. Jedná se nejspíše o momentální výpadek díky nějaké systemové chybě pravděpodobně na serveru a měl by se projevovat ojediněle. Chyba nemusí znamenat nic vážného z pohledu dat a programu jako takového, po restartu PC by mělo být vše funkční. Přesto je vhodné v případě častějších výjimek tohoto typu provést SQL kontrolu databáze. Výjimečně může být externí výjimka způsobena poškozenými daty.