Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Systémové dotazy
    Verze pro tisk

Nový čárový kód - chyba Duplicitní označení...

Zapisují se opakující se dotazy na řešení systémových problémů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Po instalaci SQL serveru se nemohu přihlásit do Heliosu." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Nový čárový kód - chyba Duplicitní označení...

Příspěvekod jiri.dolezal v 12.10.2018 14:14

Popis problému:
Při zakládání nového čárového kódu, ihned po stisknutí tlačítka Nový vyskočí hláška:

Kód: Vybrat vše
Duplicitní označení - nelze vložit záznam !

Violation of UNIQUE KEY constraint 'UQ__TabBarCodeZbo__BarCode'. Cannot insert duplicate key in object 'dbo.TabBarCodeZbo'. The duplicate key value is ().

BarCode_DuplicitniOznaceni.gif
Carovy kod - Duplicitnii oznaceni
BarCode_DuplicitniOznaceni.gif (7.61 KiB) Zobrazeno 12091 krát

Vysvětlení:
V HELIOS Orange od verze 2(3).0.2018.0900 došlo ke změně v chování editoru pro zakládání čárových kódů. Tento již při stisknutí tlačítka Nový vkládá do databáze prázdný záznam, s prázdnou hodnotou v poli pro čárový kód. Pokud však v databázi existuje čárový kód s prázdnou hodnotou, dojde k této chybě.

Řešení:
Řešení spočívá v tom, smazat nebo změnit hodnotu existujícího prázdného čárového kódu. V prvním kroku se o to pokuste pomocí tlačítka Zrušit / Oprava. Pokud tato operace selže z důvodu existence návazností (Na záznam jsou navázány další údaje), použijte přiložené externí řešení, které čárový kód smaže, resp. zruší návaznosti pro možnost následné opravy hodnoty čárového kódu.

Instalace externího řešení:
  1. Uložte na disk počítače přiložený soubor EA-Řešení HeO_60_Smazat čárový kód.HEKX
  2. Soubor následně spusťte, začne se spouštět HELIOS Orange
  3. Přihlaste se (pokud je to relevantní) a zvolte vhodnou databázi
  4. Potvrďte import ze souboru
Použití externího řešení:
V přehledu čárových kódů nalezněte ten s prázdnou hodnotu. Postavte se na něj a přes pravé tlačítko myši (v edici HELIOS 2) nebo přes kartu Doplňky (v edici HELIOS iNUVIO) spusťte akci Řešení HeO > Smazat čárový kód…
Následně se rozhodněte:
  • zda chcete tento čárový kód smazat = ponechte volbu Smazat pouze vazby? nezaškrtnutou
  • Nebo chcete hodnotu čárového kódu opravit na novou = zaškrtněte volbu Smazat pouze vazby? a následně po akci přes tlačítko Oprava proveďte změnu
Přílohy
EA-Řešení HeO_60_Smazat čárový kód.HEKX
Externí akce - Smazat carovy kod
(1.52 KiB) 712 krát
jiri.dolezal
 
Příspěvky: 60
Registrován: 23.03.2017 12:58
Firma: Asseco Solutions a.s.
Nahoru

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1

Zpět na Systémové dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2024 Asseco Solutions, a.s.