Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Systémové dotazy
    Verze pro tisk

Skryté okno

Zapisují se opakující se dotazy na řešení systémových problémů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Po instalaci SQL serveru se nemohu přihlásit do Heliosu." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvků: 2 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Skryté okno

Příspěvekod jan.zocek v 17.09.2018 09:32

Pokud je volbou Heliosu zobrazeno nové okno (například návazný přehled, editor,...), ale toto okno není na obrazovce viditelné - otevírá se "někde za rohem", je možné v nulté databázi spustit tento skript:

UPDATE TabUserCfg SET MainWndStromW = NULL
WHERE LoginName = SUSER_SNAME()
jan.zocek
 
Příspěvky: 83
Registrován: 10.06.2013 07:47
Firma: ASOL
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Re: Skryté okno

Příspěvekod jan.zocek v 17.09.2018 09:38

do příštích verzí Heliosu (verze vyšší, než x.0.2018.0601) bude přidaná volba, která (nejen) tento skript spustí a okno zobrazí...
jan.zocek
 
Příspěvky: 83
Registrován: 10.06.2013 07:47
Firma: ASOL
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 2 • Stránka 1 z 1

Zpět na Systémové dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2011 Asseco Solutions, a.s.
hotline Helios Orange
+420 244 104 155
hotline.orange@assecosol.cz