Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Systémové dotazy
    Verze pro tisk

[Problém] Kaspersky AV hlásí virus v souboru HeliosMain.exe

Zapisují se opakující se dotazy na řešení systémových problémů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Po instalaci SQL serveru se nemohu přihlásit do Heliosu." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

[Problém] Kaspersky AV hlásí virus v souboru HeliosMain.exe

Příspěvekod jan.havranek v 14.03.2017 08:39

Jedná se o falešnou detekci, Antivirus Kaspersky obsahuje chybnou definici AV pravidel.

Zde je odpověď přímo z Kaspersky:
[14.3.2017]

Vážený zákazníku,

Dobrý den,

jedná se o falešnou detekci, která bude opravena v následujících aktualizacích.

Do té doby je možno nastavit na soubor výjimku tímto způsobem:

Nastavení – Další – Hrozby a výjimky – Spravovat výjimky – Přidat – zde přidejte soubor, který je detekován nebo složku, ve které se soubor nachází.

Omlouváme se za komplikace.

S pozdravem
Technická podpora Kaspersky Lab
jan.havranek
 
Příspěvky: 217
Registrován: 03.10.2006 08:51
Firma: Asseco Solutions, a.s.
Nahoru

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1

Zpět na Systémové dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2011 Asseco Solutions, a.s.
hotline Helios Orange
+420 244 104 155
hotline.orange@assecosol.cz