[Problém] Aktualizace ESET zablokovala komunikaci EET
Napsal: 28.02.2017 12:56
Problém:
Dnes [28.2.2017] bylo zjištěno, že u některých verzí ESET Antivirus vznikl po automatické aktualizaci tohoto SW problém, přestala fungovat EET komunikace. Odchozí zpráva neodejte a tím pádem se ani nevrátí odpoveď, komunikace není průchozí. Na jakých všech produktech ESET nelze specifikovat.
Řešení:
V přehledu účtenek, pokladních dokladů nebo úhrad faktur spustit volbu Elektronická evidence tržeb > Test nastavení EET.
Pokud test skončí chybou "Nebyla přijata žádná odpověď", resp. "Zpráva XML je prázdná", je třeba:
• Vypnout/pozastavit ESET a spustit Test nastavení EET v HELIOS Orange znovu.
• Pokud Test nastavení EET s vypnutým AV funguje, je třeba na úrovni ESET nastavit výjimku na TCP port 443 [HTTPS].
Důležité upozornění: Pokud se ESET AV dočasně pozastavuje, je třeba v menu pro výběr Časového intervalu vybrat jinou, než přednastavenou hodnotu. Pokud se ponechá výchozí čas (obvykle 10 minut) a provede se dočasné vypnutí, chová se to jako by AV stále běžel, tedy k pozastavení AV ve skutečnosti nedošlo.
Vizte také odkaz:
http://support.eset.com/kb2149/?viewlocale=cs_CZ
Dnes [28.2.2017] bylo zjištěno, že u některých verzí ESET Antivirus vznikl po automatické aktualizaci tohoto SW problém, přestala fungovat EET komunikace. Odchozí zpráva neodejte a tím pádem se ani nevrátí odpoveď, komunikace není průchozí. Na jakých všech produktech ESET nelze specifikovat.
Řešení:
V přehledu účtenek, pokladních dokladů nebo úhrad faktur spustit volbu Elektronická evidence tržeb > Test nastavení EET.
Pokud test skončí chybou "Nebyla přijata žádná odpověď", resp. "Zpráva XML je prázdná", je třeba:
• Vypnout/pozastavit ESET a spustit Test nastavení EET v HELIOS Orange znovu.
• Pokud Test nastavení EET s vypnutým AV funguje, je třeba na úrovni ESET nastavit výjimku na TCP port 443 [HTTPS].
Důležité upozornění: Pokud se ESET AV dočasně pozastavuje, je třeba v menu pro výběr Časového intervalu vybrat jinou, než přednastavenou hodnotu. Pokud se ponechá výchozí čas (obvykle 10 minut) a provede se dočasné vypnutí, chová se to jako by AV stále běžel, tedy k pozastavení AV ve skutečnosti nedošlo.
Vizte také odkaz:
http://support.eset.com/kb2149/?viewlocale=cs_CZ