Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Systémové dotazy
    Verze pro tisk

Příkazy SET při spouštění programu

Zapisují se opakující se dotazy na řešení systémových problémů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Po instalaci SQL serveru se nemohu přihlásit do Heliosu." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvků: 3 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Příkazy SET při spouštění programu

Příspěvekod jiri.dolezal v 24.08.2012 10:55

Helios Orange si při spouštění programu nastavuje následující vlastnosti připojení (session) na MS SQL Serveru:

Kód: Vybrat vše
SET NOCOUNT ON
SET ANSI_NULLS ON
SET ANSI_NULL_DFLT_ON ON
SET ANSI_PADDING ON
SET ANSI_WARNINGS ON
SET QUOTED_IDENTIFIER ON
SET CURSOR_CLOSE_ON_COMMIT OFF
SET CONCAT_NULL_YIELDS_NULL ON
SET IMPLICIT_TRANSACTIONS OFF
SET DATEFORMAT dmy
SET DATEFIRST 1
SET XACT_ABORT ON
SET ARITHABORT ON
SET NUMERIC_ROUNDABORT OFF
SET DEADLOCK_PRIORITY LOW
SET LOCK_TIMEOUT -1

Aktualizace k verzi: 2.0.2012.0610

Doporučujeme toto nastavení používat také při externích řešeních, která jsou spouštěná mimo program (např. importy z e-shop).
jiri.dolezal
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

[chyba] Cannot insert the value NULL into column SazbaDPHpro

Příspěvekod jiri.dolezal v 24.08.2012 11:01

V externích řešeních, při spouštění uložené procedury hp_VypCenOZPolozek_IDDokladu pro kalkulaci cen dokladu, se můžete setkat s následující chybovou hláškou:

Cannot insert the value NULL into column 'SazbaDPHproPDP', table 'tempdb.dbo.#TabPolozkyOZ...; column does not allow nulls. INSERT fails.

Je to projev odlišného nastavení připojení k MS SQL Serveru oproti výchozímu nastavení programu.

Kód: Vybrat vše
-- vyžaduje Helios
SET ANSI_NULL_DFLT_ON ON

-- pravděpdoobně platné pro externí řešení - spouštěné mimo program
SET ANSI_NULL_DFLT_OFF ON
jiri.dolezal
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Formát data

Příspěvekod jan.zocek v 18.07.2018 08:03

V Management studiu se nejčastěji zapisují datumy ve formátu „YYYY-MM-DD“, takže třeba '2018-05-18' .
Pokud se ale takový datum pošle do HeO, tak volání skončí s chybou, protože HeO očekává prohozený měsíc a den. Takže správný formát by měl být „YYYY-DD-MM“, takže třeba : '2018-18-05'

Ideální je formát s pomlčkami vůbec nepoužívat a pak platí „YYYYMMDD“, takže třeba '20180518', což funguje správně jak v management studiu, tak v Heliosu.
jan.zocek
 
Příspěvky: 83
Registrován: 10.06.2013 07:47
Firma: ASOL
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 3 • Stránka 1 z 1

Zpět na Systémové dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2011 Asseco Solutions, a.s.
hotline Helios Orange
+420 244 104 155
hotline.orange@assecosol.cz