Chyba duplicity při importu formulářů

PříspěvekNapsal: 18.08.2010 13:26
od jana.krapkova
Problém: Import distribučních fomulářů (např. po update na novou verzi) skončí hláškou:
"Duplicitní označení - nelze vložit záznam !" - viz obrázek.

Formuláře jednoznačně identifikují ID a nově i unikátní GUID.
Tento problém nastane v okamžiku, kdy je systémový formulář změněn na nesystémový (ID se změnilo ze záporného na kladné a původní záporné se uložilo do IDPom). Při importu tedy není ID nalezeno a Helios formulář importuje jako nový, ale narazí na již existující GUID.


Oprava: Distribučnímu formuláři vrátit původní systémové číslo. Toto číslo se při výběru akce Systémový.. nabídne nebo jej lze zobrazit pomocí Alt+B, atribut [IdPOm].
Přílohy
chyba.png
chyba.png (9.14 KiB) Zobrazeno 7680 krát

Import formulářů - Duplicitní označení - řešení pomocí akce

PříspěvekNapsal: 03.09.2010 09:32
od jiri.dolezal
Je třeba zdůraznit, že k chybě dochází z důvodu nesprávného postupu.

NIKDY neměňte systémové číslo, resp. nespouštějte akci Systémový... nad systémovým a zejména pak nad distribučním formulářem. Zamezíte tak do budoucna výskytu podobných chyb jako je tato.

Nelze-li použít postup opravy z příspěvku výše (například z důvodu vazby formuláře na jiný přehled), nabízíme zde ke stažení akci Změna GUID ex-systémového formuláře.

Akce s spouští v přehledu Definice tiskových formulářů. Změní hodnotu GUID všech formulářů, kde je splněna podmínka: kladné systémové číslo a zároveň záporná hodnota ve sloupci IDPom. Akce zároveň vynuluje hodnotu ve sloupci IDPom.
Přílohy
EA-Změna GUID ex-systémového formuláře.HEKX
Externí řešení - Změna GUID ex-systémových formulářů
(1.34 KiB) 696 krát

Re: Chyba duplicity při importu formulářů

PříspěvekNapsal: 18.11.2010 16:59
od Martin.Matejcek
Když nezafunguje externí akce, tak je ještě možné změnit GUID ručně:

Kód: Vybrat vše
UPDATE TabFormDef SET GUID = NEWID() WHERE ID = @ID