Jestliže pokus o vstup do Helios Store, příp. stažení nové verze končí chybou, prověřte následující skutečnosti:
- Obecně lze stahovat (služba není dočasně pozastavena nebo nezaznamenává problémy)
- Na Windows (Vista a vyšší) je v případě stahování verze nutné Helios Orange spouštět jako správce
- Na FireWall, resp. v důvěrychodných serverech povolit výjimku na http://forum.helios.eu/ (port 80)
- V Internet Exploreru (ne v jiném prohlížeči, HELIOS Orange používá systémové připojení přes Internet Explorer) je uživatel po vložení adresy http://forum.helios.eu/helios/iq/IQUpdate.asp přesměrován na http://forum.helios.eu/helios/iq/Empty.htm (prázdná stránka, obsahující pouze tečku) > pokud se tak nestane, daná stanice s webem nekomunikuje - něco jí v tom brání (firewally, antivirové programy apod.)
- Odstranit Dočasné soubory Internet Exploreru (=smazat cache IE)
- Na FireWall je nakonfigurováno, že Internet Explorer na internet může, ale Helios Orange nemůže
- Není povoleno stahování určitých přípon soborů (Helios Orange potřebuje .ini a .exe)
- Nestandardně nakonfigurován dočasný adresář %TEMP%. Do tohoto adresáře stahuje Helios Orange z webu .ini soubor s informacemi o verzi
Další URL adresy, které jsou součástí komunikace Helios Store v síti Internet jsou:
http://forum.helios.eu/helios/store/wsHeliosStore.asmxhttp://forum.helios.eu/helios/store/download.aspxKomunikace je zajišťována přes systémovou knihovnu WinINet.dll
-------------
If you experience an error while entering HELIOS Store or downloading an update, check these circumstances:
- service is temporarily unavailable – write to hotline.orange@assecosol.com
- ad an exception to the FireWall or Trusted Sites for http://forum.helios.eu/ (port 80)
- only named applications are allowed on the FireWall but HELIOS Orange is not
- there is a limitation of file types allowed for downloading (HELIOS Orange need an exception for *.INI and *.EXE file types)
- %TEMP% folder is not configured properly (HELIOS Orange downloads some file into %TEMP% folder)
- delete temporary internet files (aka IE cache)
How to test HELIOS Store downloading is working:
- open Internet Explorer (IE, not another browser)
- enter http://forum.helios.eu/helios/iq/IQUpdate to the address bar
- you should be redirected to the http://forum.helios.eu/helios/iq/Empty.htm page - an empty page with only . (dot) visible
- if this is not working then given station is not properly set to communicate with HELIOS Store, there is something in the way that brakes communication (FireWall, Proxy, AV software, etc.)
Other pages that are part of the communication are as follows:
http://forum.helios.eu/helios/store/wsHeliosStore.asmxhttp://forum.helios.eu/helios/store/download.aspx