Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Systémové dotazy
    Verze pro tisk

Potíže s Helios Store, stažení aktuální verze...

Zapisují se opakující se dotazy na řešení systémových problémů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Po instalaci SQL serveru se nemohu přihlásit do Heliosu." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvků: 8 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Potíže s Helios Store, stažení aktuální verze...

Příspěvekod jiri.dolezal v 20.07.2010 12:54

Náplní tohoto tématu jsou praktické informace, rady a triky při potížích s Helios Store, stažením aktuální verze, rozšiřujících modulů, apod.
jiri.dolezal
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Nastavení a testy fungování Helios Store

Příspěvekod jiri.dolezal v 27.08.2012 08:57

Jestliže pokus o vstup do Helios Store, příp. stažení nové verze končí chybou, prověřte následující skutečnosti:

  1. Obecně lze stahovat (služba není dočasně pozastavena nebo nezaznamenává problémy)
  2. Na Windows (Vista a vyšší) je v případě stahování verze nutné Helios Orange spouštět jako správce
  3. Na FireWall, resp. v důvěrychodných serverech povolit výjimku na http://forum.helios.eu/ (port 80)
  4. V Internet Exploreru (ne v jiném prohlížeči, HELIOS Orange používá systémové připojení přes Internet Explorer) je uživatel po vložení adresy http://forum.helios.eu/helios/iq/IQUpdate.asp přesměrován na http://forum.helios.eu/helios/iq/Empty.htm (prázdná stránka, obsahující pouze tečku) > pokud se tak nestane, daná stanice s webem nekomunikuje - něco jí v tom brání (firewally, antivirové programy apod.)
  5. Odstranit Dočasné soubory Internet Exploreru (=smazat cache IE)
  6. Na FireWall je nakonfigurováno, že Internet Explorer na internet může, ale Helios Orange nemůže
  7. Není povoleno stahování určitých přípon soborů (Helios Orange potřebuje .ini a .exe)
  8. Nestandardně nakonfigurován dočasný adresář %TEMP%. Do tohoto adresáře stahuje Helios Orange z webu .ini soubor s informacemi o verzi

Další URL adresy, které jsou součástí komunikace Helios Store v síti Internet jsou:
http://forum.helios.eu/helios/store/wsHeliosStore.asmx
http://forum.helios.eu/helios/store/download.aspx

Komunikace je zajišťována přes systémovou knihovnu WinINet.dll

-------------

If you experience an error while entering HELIOS Store or downloading an update, check these circumstances:
  1. service is temporarily unavailable – write to hotline.orange@assecosol.com
  2. ad an exception to the FireWall or Trusted Sites for http://forum.helios.eu/ (port 80)
  3. only named applications are allowed on the FireWall but HELIOS Orange is not
  4. there is a limitation of file types allowed for downloading (HELIOS Orange need an exception for *.INI and *.EXE file types)
  5. %TEMP% folder is not configured properly (HELIOS Orange downloads some file into %TEMP% folder)
  6. delete temporary internet files (aka IE cache)

How to test HELIOS Store downloading is working:
  1. open Internet Explorer (IE, not another browser)
  2. enter http://forum.helios.eu/helios/iq/IQUpdate to the address bar
  3. you should be redirected to the http://forum.helios.eu/helios/iq/Empty.htm page - an empty page with only . (dot) visible
  4. if this is not working then given station is not properly set to communicate with HELIOS Store, there is something in the way that brakes communication (FireWall, Proxy, AV software, etc.)

Other pages that are part of the communication are as follows:
http://forum.helios.eu/helios/store/wsHeliosStore.asmx
http://forum.helios.eu/helios/store/download.aspx
Naposledy upravil jiri.dolezal dne 28.08.2012 14:13, celkově upraveno 2
jiri.dolezal
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Dokument XML musí obsahovat element na nejvyšší úrovni

Příspěvekod jiri.dolezal v 27.08.2012 09:17

Při pokusu o vstup do Helios Store se můžete setkat s následující hláškou:

Dokument XML musí obsahovat element na nejvyšší úrovni.
Line: 0


nebo

XML document must have a top level element.
Line: 0


Hláška znamená, že není přístup do Helios Store z důvodu nefunkčního internetového připojení. A to z důvodu výpadku internetu nebo je na aktivních siťových prvcích (FireWall, Proxy, antivir) blokovaný přístup na web http://extra.lcs.cz/ (resp. http://extra.lcs.cz/helios/store/).
jiri.dolezal
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

WinInet Error: The operation timed out (12002)

Příspěvekod jiri.dolezal v 28.08.2012 14:20

Při vstupu do Helios Store se můžete setkat s následující hláškou:

WinInet Error: The operation timed out (12002)

Aktuálně jediné známé řešení tohoto jevu je spustit Helios Store tak, že zmáčknete klávesovou zkratku Shift a následně kliknete na ikonu Helios Store. Nabídne se vám zjednodušená podoba okna pro stahování, která umožňuje stažení pouze aktuální verze, nikoliv rozšiřujících modulů.
jiri.dolezal
 
Nahoru

  • Odpovědět s citací

WinInet Error: The server response could not be parsed

Příspěvekod jan.havranek v 04.06.2013 08:35

WinInet Error: The server response could not be parsed (12152)
případně česká verze chyby při vstupu do Helios Store:
WinInet Error: Server vrátil neplatnou nebo nerozpoznatelnou odezvu (12152)

Chybu může způsobit systém Kerio Control, tím že zakáže aplikaci Helios Orange komunikace s webem Helios Store.

Je třeba v nastavení ošetřit výjimku. V Kerio Control v sekci Prevence útoků nastavit u méně závažných místo zaznamenat a zahodit pouze zaznamenat.
jan.havranek
 
Příspěvky: 217
Registrován: 03.10.2006 08:51
Firma: Asseco Solutions, a.s.
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Chyba: Internal Server Error (500) při vstupu do HELIOS Stor

Příspěvekod jiri.dolezal v 30.04.2020 18:21

Vstup do HELIO Store končí chybou:
Internal Server Error (500) - 'https://forum.helios.eu/helios/store/wsHeliosStore.asmx'

InternalServerError.jpg
Internal Server Error
InternalServerError.jpg (14.58 KiB) Zobrazeno 42413 krát

Příčina chyby:
Problém je v interní evidenci k licenci u výrobce HELIOS Orange, společnosti Asseco Solutions. Kontaktujte svého dodavatele HELIOS Orange.
jiri.dolezal
 
Příspěvky: 60
Registrován: 23.03.2017 12:58
Firma: Asseco Solutions a.s.
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Notifikace nové verze HeO - test funkčnosti

Příspěvekod jan.zocek v 07.07.2020 10:01

Info o nové verzi vrací webservice, která je na adrese https://forum.helios.eu/helios/store/wsHeliosStore.asmx

Vliv na zobrazení hlášky v pravém horním rohu mohou mít tyto faktory:
- antivir
- firewall
- proxy
- spuštění jako správce
- je nutné mít povoleny porty http 80 i https 443 pro adresu forum.helios.eu

V příloze je šikovná testovací utilita, kterou je možno u spustit a zjistit, jestli se verze zobrazí a zkoušet v čem je zakopaný pes.
Přílohy
DetectAktualVer.zip
(1.49 MiB) 914 krát
jan.zocek
 
Příspěvky: 123
Registrován: 10.06.2013 07:47
Firma: ASOL
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Připojení na Helios Store - Proxy

Příspěvekod jan.zocek v 23.11.2020 10:14

Pokud je používaný Proxy server, je nutné ho nastavit v Heliosu: Aplikační tlačítko --> Možnosti --> Konfigurace --> Firemní --> [6] Proxy Server.

Nenastavený Proxy server může signalizovat například hláška "Error sending data: (12029) A connection with the server could not be established"
jan.zocek
 
Příspěvky: 123
Registrován: 10.06.2013 07:47
Firma: ASOL
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 8 • Stránka 1 z 1

Zpět na Systémové dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2024 Asseco Solutions, a.s.