Chyba: Access violation at address … obecně
Napsal: 24.11.2006 15:40
Tato sporadicky se objevující chybová hláška znamená ve stručnosti toto:
Aplikace (nebo nějaká její součást) přistoupila do bloku paměti kam nemá přístup povolen.
Chyby může způsobit více faktorů. Mohou to být například: neošetřená funkce v samotném programu nebo v nějaké jeho části, vadný HW, poškozená konfigurace OS, chyba v SW ovladači apod.
Klíčové pro další postup je informace, zda je chyba ojedinělá (pak ji prosím ignorujte) nebo zda se pravidelně opakuje.
Pokud se tyto chyby objevují pravidelně / opakovaně, je třeba zjistit podrobnosti (nástroj Eureka Log > vytváří tzv. BUGREPORT, čili podrobný výpis chyby).
Zde je návod jak na to:
1/ v adresáři systému Helios Orange vytvořit nový (prázdný) soubor *.txt
2/ tento soubor přejmenovat na HeDebug.bpl
3/ restartovat Helios, navodit chybu
4/ v dialogu co nejlépe popsat (bod po bodu) kdy a za jakých okolností k chybě došlo
4/ v okně chyby je nyní možnost přímo odeslat detaily na e-mailový hotline společnosti Asseco Solutions
Soubor HeDebug.bpl po zjištění a zaslání podrobností smazat !!!
Chybovou zprávu doplňte v textu o co nejpodrobnější popis činnosti, která vede k výskytu chyby.
Bez postupu k navození chyby nejsme schopni ji řešit.
Aplikace (nebo nějaká její součást) přistoupila do bloku paměti kam nemá přístup povolen.
Chyby může způsobit více faktorů. Mohou to být například: neošetřená funkce v samotném programu nebo v nějaké jeho části, vadný HW, poškozená konfigurace OS, chyba v SW ovladači apod.
Klíčové pro další postup je informace, zda je chyba ojedinělá (pak ji prosím ignorujte) nebo zda se pravidelně opakuje.
Pokud se tyto chyby objevují pravidelně / opakovaně, je třeba zjistit podrobnosti (nástroj Eureka Log > vytváří tzv. BUGREPORT, čili podrobný výpis chyby).
Zde je návod jak na to:
1/ v adresáři systému Helios Orange vytvořit nový (prázdný) soubor *.txt
2/ tento soubor přejmenovat na HeDebug.bpl
3/ restartovat Helios, navodit chybu
4/ v dialogu co nejlépe popsat (bod po bodu) kdy a za jakých okolností k chybě došlo
4/ v okně chyby je nyní možnost přímo odeslat detaily na e-mailový hotline společnosti Asseco Solutions
Soubor HeDebug.bpl po zjištění a zaslání podrobností smazat !!!
Chybovou zprávu doplňte v textu o co nejpodrobnější popis činnosti, která vede k výskytu chyby.
Bez postupu k navození chyby nejsme schopni ji řešit.
- Přílohy
-
- access violation.png (170.21 KiB) Zobrazeno 16061 krát