Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Systémové dotazy
    Verze pro tisk

Chyba: Access violation at address … obecně

Zapisují se opakující se dotazy na řešení systémových problémů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Po instalaci SQL serveru se nemohu přihlásit do Heliosu." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvků: 2 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Chyba: Access violation at address … obecně

Příspěvekod jan.havranek v 24.11.2006 15:40

Tato sporadicky se objevující chybová hláška znamená ve stručnosti toto:
Aplikace (nebo nějaká její součást) přistoupila do bloku paměti kam nemá přístup povolen.

Chyby může způsobit více faktorů. Mohou to být například: neošetřená funkce v samotném programu nebo v nějaké jeho části, vadný HW, poškozená konfigurace OS, chyba v SW ovladači apod.

Klíčové pro další postup je informace, zda je chyba ojedinělá (pak ji prosím ignorujte) nebo zda se pravidelně opakuje.

Pokud se tyto chyby objevují pravidelně / opakovaně, je třeba zjistit podrobnosti (nástroj Eureka Log > vytváří tzv. BUGREPORT, čili podrobný výpis chyby).

Zde je návod jak na to:
1/ v adresáři systému Helios Orange vytvořit nový (prázdný) soubor *.txt
2/ tento soubor přejmenovat na HeDebug.bpl
3/ restartovat Helios, navodit chybu
4/ v dialogu co nejlépe popsat (bod po bodu) kdy a za jakých okolností k chybě došlo
4/ v okně chyby je nyní možnost přímo odeslat detaily na e-mailový hotline společnosti Asseco Solutions

Soubor HeDebug.bpl po zjištění a zaslání podrobností smazat !!!

Chybovou zprávu doplňte v textu o co nejpodrobnější popis činnosti, která vede k výskytu chyby.
Bez postupu k navození chyby nejsme schopni ji řešit.
Přílohy
access violation.png
access violation.png (170.21 KiB) Zobrazeno 10707 krát
jan.havranek
 
Příspěvky: 217
Registrován: 03.10.2006 08:51
Firma: Asseco Solutions, a.s.
Nahoru

  • Odpovědět s citací

Chyba: Access violation at address…in module 'HeLib5.bpl'

Příspěvekod jiri.dolezal v 29.11.2017 11:45

Známé projevy chyby:
Při tisku, resp. vstupu do náhledu tiskového výstupu.

Kód: Vybrat vše
Access violation at address ???????? in module 'HeLib5.bpl'. Read of address 00000000.


Kód: Vybrat vše
Access violation at address ???????? in module 'HeLib5.bpl'. Read of address 00000008.

Důvod:
Problém je, že v daném profilu uživatele (v lokálním počítači nebo v profilu vzdálené plochy) patrně chybí nějaká výchozí tiskárna. Nebo výchozí tiskárna nastavena je, ale příslušný ovladač je chybový / poškozený. ReportBuilder (tiskový engine HELIOS Orange) před vlastním generováním tisku čte kompletní parametry z výchozího ovladače tiskárny (z profilu uživatele). Pokud zde žádný ovladač nenajde nebo je ovladač chybový, ReportBuilder nemá potřebné poklady pro vytvoření sestavy a končí touto výjimkou. ReportBuilder "nějaký" funkční tiskový ovladač vždy potřebuje.

Řešení:
Ověřit a nastavit nějaký výchozí ovladač tiskárny v profilu daného uživatele. Případně prověřit funkčnost (zaktualizovat / vyměnit) ovladače stávajícího (v rámci testů zkusit přepnout na jinou tiskárnu a zkusit tisk z HELIOSu).
jiri.dolezal
 
Příspěvky: 60
Registrován: 23.03.2017 12:58
Firma: Asseco Solutions a.s.
Nahoru


Odeslat odpověď
Příspěvků: 2 • Stránka 1 z 1

Zpět na Systémové dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2011 Asseco Solutions, a.s.
hotline Helios Orange
+420 244 104 155
hotline.orange@assecosol.cz