Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Systémové dotazy
    Verze pro tisk

Změna režimu práv a nastavení všech práv pomocí T-SQL

Zapisují se opakující se dotazy na řešení systémových problémů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Po instalaci SQL serveru se nemohu přihlásit do Heliosu." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Změna režimu práv a nastavení všech práv pomocí T-SQL

Příspěvekod jan.havranek v 04.12.2007 22:45

Po obnově zákaznické databáze na jiném serveru může nastat problém s přístupy. Uživatel sa měl odebraná všechna práva, nový uživatel automaticky také, protože v databázi je nastaven režim negativních práv (všechna práva defaultně zakázána). V takovém případě lze použít tyto SQL příkazy:

Změna režimu práv na Pozitivní
Kód: Vybrat vše
UPDATE TabHGlob SET RezimPrav=0   
--0=pozitivní, 1=negativní


Povolení všech práv uživateli SA
Kód: Vybrat vše
UPDATE TabUziv SET Prava=NULL WHERE LoginName='sa'
jan.havranek
 
Příspěvky: 217
Registrován: 03.10.2006 08:51
Firma: Asseco Solutions, a.s.
Nahoru

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1

Zpět na Systémové dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2024 Asseco Solutions, a.s.