Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Systémové dotazy
    Verze pro tisk

Registrace pluginu mezi testovacím a ostrým prostředím

Zapisují se opakující se dotazy na řešení systémových problémů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Po instalaci SQL serveru se nemohu přihlásit do Heliosu." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Registrace pluginu mezi testovacím a ostrým prostředím

Příspěvekod jan.zocek v 27.04.2022 09:27

Pokud má zákazník 2 instalace Heliosu a jedna je testovací a druhá ostrá, tak v případě instalace pluginu je DLL zaregistrováno pouze na jednu cestu. V tu chvíli například stažení nové verze pluginu může plugin stahovat do jiného umístění, než ze kterého je registrován. Jeden uživatel také nemůže používat jedno DLL pro ostrý provoz a druhé pro testy...
Řešení pro případy, kdy je plugin využíván dvěma instalacemi Heliosu, a je třeba vybírat, jaké DLL se spustí je skript v příloze - ve skriptu stačí zadat umístění testovacího a ostrého DLL. Následně po jeho spuštění je dotaz na to, které DLL se má registrovat.
Přílohy
ProhozeniPluginu.zip
(351 bajtů) 124 krát
jan.zocek
 
Příspěvky: 83
Registrován: 10.06.2013 07:47
Firma: ASOL
Nahoru

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1

Zpět na Systémové dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2011 Asseco Solutions, a.s.
hotline Helios Orange
+420 244 104 155
hotline.orange@assecosol.cz