Zapisují se opakující se dotazy na řešení systémových problémů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Po instalaci SQL serveru se nemohu přihlásit do Heliosu." apod.
Pokud v operačním systému dojde ke změně zabezpečení (ruční nastavení, aktualizace Windows, nová verze IE ...), může se při spouštění Helios Orange ze sítě začít objevovat varovné hlášení, že soubor neobsahuje platný digitální podpis (hláška viz obrázek)
V takovém případě je nutné spustit Internet Explorer - Nástroje - Možnosti internetu - záložka Zabezpečení - kliknout na Místní Intranet - kliknout na Servery a zaškrtnout všechny dostupné volby. Lze také kliknout na Upřesnit a ručně navíc přidat vybrané UNC cesty, ve kterých se spouštěné programy nachází. Korektní nastavení viz obrázek.
Přílohy
Změna zabezpečení lokálního intranetu
zmena_zabezpeceni.JPG (49.19 KiB) Zobrazeno 5407 krát