Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Metodické dotazy
    Verze pro tisk

Uživatel, příznak Přístup do databáze

Zapisují se častá metodická řešení dotazů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Potřebuji účtovat každou položku faktury na jiný účet." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Uživatel, příznak Přístup do databáze

Příspěvekod dagmar.mayerova v 25.01.2007 17:27

Uživatel nemá zatržítko ve sloupci "Přístup do databáze", ale do dtb může.

Stav:
Uživatel nemá v přehledu uživatelů zatržítko ve sloupci "Přístup do databáze", ale do dtb může. Když se na něm dá volba "Přidat do dtb", nic se nestane - sloupec se nezatrhne.

Jak stav vzniká:
Odpovědí "Ne" na upozornění, že je Nesoulad mezi uživateli SQL a databáze a dotaz, zda chci vygenerovat. Pokud se na tento dotaz odpoví "Ne", zatržítko není správně.

Stav se odstraní:
Odpoví se "Ano" na dotaz, zda chci generovat. Dotaz se vyvolá spuštěním Helios Orange s -kk+

Stav:
Opačná situace - uživatel má zatržítko ve sloupci "Přístup do databáze", do databáze může. Když se na něm dá volba "Smazat z databáze", nic se nestane - sloupec zůstane zatržený.

Důvod :
Uživatel má roli "sysadmin"
dagmar.mayerova
 
Příspěvky: 85
Registrován: 10.10.2006 13:14
Firma: Asseco Solutions, a.s.
Nahoru

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1

Zpět na Metodické dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2011 Asseco Solutions, a.s.
hotline Helios Orange
+420 244 104 155
hotline.orange@assecosol.cz