Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Metodické dotazy
    Verze pro tisk

Blokovaný záznam (žlutý řádek)

Zapisují se častá metodická řešení dotazů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Potřebuji účtovat každou položku faktury na jiný účet." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Blokovaný záznam (žlutý řádek)

Příspěvekod jana.krapkova v 02.01.2007 12:36

Žlutý záznam je buď blokován jiným uživatelem nebo vznikl nestandardním vypnutím Heliosu (restart PC, výpadek sítě, apod.). Ostranění blokování je následující:
- na žlutém záznamu dejte pravé tlačítko myši
- zvolte Informace o aktuálním záznamu (Alt+B)
- vlevo dole stiskněte tlačítko Odblokovat...
- po zadání globálního hesla bude záznam odblokován
jana.krapkova
 
Nahoru

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1

Zpět na Metodické dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2011 Asseco Solutions, a.s.
hotline Helios Orange
+420 244 104 155
hotline.orange@assecosol.cz