Pokročilé hledání             

HELIOS iNuvio      FAQ     Uživatelský panel    

Registrovat     Přihlásit se

    Obsah fóra> Časté dotazy> Metodické dotazy
    Verze pro tisk

Saldokonto - chybějící doklady, nesouhlasí se stavem účtu

Zapisují se častá metodická řešení dotazů z provozu Helios Orange. Patří sem dotazy typu "Potřebuji účtovat každou položku faktury na jiný účet." apod.

Moderátor: orange_moderator

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1
  • Odpovědět s citací

Saldokonto - chybějící doklady, nesouhlasí se stavem účtu

Příspěvekod jana.krapkova v 10.11.2006 12:41

zkontrolujte, případně změňte následující:
- fázi rozpracovanosti dokladů (v účetním deníku funkce Změna rozpracovanosti). Fáze musí být účtováno nebo uzavřeno.
- saldokontní datum na účetním dokladu (políčko s druhem data a datumem úplně vpravo v editoru úč. dokladu). Nesmí tam být \"není datum\" pak doklad nevstupuje do salda.

V případě, že byly nejprve zaúčtované doklady a až poté založena saldokontní skupina, je třeba v přehledu saldokont spustit funkci \"Aktualizace saldokontní skupiny\".
jana.krapkova
 
Nahoru

Odeslat odpověď
Příspěvek: 1 • Stránka 1 z 1

Zpět na Metodické dotazy

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

         
  • Tým • Smazat všechny cookies z fóra • Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group, Český překlad – phpBB.cz

© copyright 2011 Asseco Solutions, a.s.
hotline Helios Orange
+420 244 104 155
hotline.orange@assecosol.cz