Reklamace vydané, další přehledy - QMS

(Rozdíly mezi verzemi)
Přejít na: navigace, hledání
m (Přehled Příčina neshody)
(Úprava terminologie)
Řádka 4: Řádka 4:
  
  
== Přehled Úkoly k řešení reklamací ==
+
== Přehled Úkoly k reklamacím vydaným ==
 
<!-- BID1683 -->
 
<!-- BID1683 -->
  
Přehled Úkoly k řešení reklamací poskytuje standardně seznam všech úkolů QMS, které byly pořízeny k záznamům v agendě Reklamace vůči dodavatelům v souvislosti s řešením reklamací.
+
Přehled Úkoly k řešení reklamací poskytuje standardně seznam všech úkolů QMS, které byly pořízeny k záznamům v agendě Reklamace vydané v souvislosti s řešením reklamací.
  
 
Akce z místní nabídky jsou popsány v kapitole [[Úkoly QMS - QMS|Úkoly QMS]]
 
Akce z místní nabídky jsou popsány v kapitole [[Úkoly QMS - QMS|Úkoly QMS]]
  
== Přehled Stav reklamace ==
+
== Přehled Stav reklamace vydané ==
  
 
<!-- BID1683 -->
 
<!-- BID1683 -->
Řádka 17: Řádka 17:
 
Přehled zobrazuje seznam stavů (kroků) sledovaných v rámci řešení reklamací. Číselník je implementován na obecném číselníku 1 QMS popsaném v kapitole [[Kategorie QMS|Kategorie QMS]]
 
Přehled zobrazuje seznam stavů (kroků) sledovaných v rámci řešení reklamací. Číselník je implementován na obecném číselníku 1 QMS popsaném v kapitole [[Kategorie QMS|Kategorie QMS]]
  
[[Image:QMS_Stav_reklamace_vuci_dodavatelum.png|frame|none|Přehled stavů reklamace vůči dodavateli s editorem stavu]]
+
[[Image:QMS_Stav_reklamace_vuci_dodavatelum.png|frame|none|Přehled stavů reklamace vydané s editorem stavu]]
  
 
Nový stav založíte kliknutím na tlačítko '''Nový'''.
 
Nový stav založíte kliknutím na tlačítko '''Nový'''.
Řádka 27: Řádka 27:
 
V sekci [2] Kategorie QMS lze určit, pro které kategorie reklamací je daný stav určen. Tlačítkem [[Image:Pridat.gif]] kategorii přidáváte, tlačítkem [[Image:Odebrat.gif]] vyřazujete.
 
V sekci [2] Kategorie QMS lze určit, pro které kategorie reklamací je daný stav určen. Tlačítkem [[Image:Pridat.gif]] kategorii přidáváte, tlačítkem [[Image:Odebrat.gif]] vyřazujete.
  
== Přehled Typ neshody ==
+
== Přehled Typ neshody reklamace vydané ==
  
 
<!-- BID1685 -->
 
<!-- BID1685 -->
  
[[Image:QMS_Typ_neshody_reklamace_vuci_dodavatelum.png|frame|none|Přehled typů neshody pro reklamace vůči dodavatelům s editorem typu neshody]]
+
[[Image:QMS_Typ_neshody_reklamace_vuci_dodavatelum.png|frame|none|Přehled typů neshody pro reklamace vydané s editorem typu neshody]]
  
 
Přehled zobrazuje seznam typů neshod používaných v rámci řešení reklamací. Číselník je implementován na obecném číselníku 2 QMS popsaném v kapitole [[Kategorie QMS|Kategorie QMS]]
 
Přehled zobrazuje seznam typů neshod používaných v rámci řešení reklamací. Číselník je implementován na obecném číselníku 2 QMS popsaném v kapitole [[Kategorie QMS|Kategorie QMS]]
Řádka 43: Řádka 43:
 
V sekci [2] Kategorie QMS lze určit, pro které kategorie reklamací je daný typ neshody určen. Tlačítkem [[Image:Pridat.gif]] kategorii přidáváte, tlačítkem [[Image:Odebrat.gif]] vyřazujete.
 
V sekci [2] Kategorie QMS lze určit, pro které kategorie reklamací je daný typ neshody určen. Tlačítkem [[Image:Pridat.gif]] kategorii přidáváte, tlačítkem [[Image:Odebrat.gif]] vyřazujete.
  
== Přehled Příčina neshody ==
+
== Přehled Příčina neshody reklamace vydané ==
  
 
<!-- BID1686 -->
 
<!-- BID1686 -->
  
[[Image:QMS_Pricina_neshody_reklamace_vuci_dodavatelum.png|frame|none|Přehled příčin neshody pro reklamace vůči dodavatelům s editorem příčiny neshody]]
+
[[Image:QMS_Pricina_neshody_reklamace_vuci_dodavatelum.png|frame|none|Přehled příčin neshody pro reklamace vydané s editorem příčiny neshody]]
  
 
Přehled zobrazuje seznam příčin neshod používaných v rámci řešení reklamací. Číselník je implementován na obecném číselníku 3 QMS popsaném v kapitole [[Kategorie QMS|Kategorie QMS]]
 
Přehled zobrazuje seznam příčin neshod používaných v rámci řešení reklamací. Číselník je implementován na obecném číselníku 3 QMS popsaném v kapitole [[Kategorie QMS|Kategorie QMS]]

Verze z 9. 11. 2017, 10:21

groups: lcs ; lcseditor ; partner (ro) ; translator (ro) ; customer (ro) ; anonymous (ro) ;


Obsah

Přehled Úkoly k reklamacím vydaným

Přehled Úkoly k řešení reklamací poskytuje standardně seznam všech úkolů QMS, které byly pořízeny k záznamům v agendě Reklamace vydané v souvislosti s řešením reklamací.

Akce z místní nabídky jsou popsány v kapitole Úkoly QMS

Přehled Stav reklamace vydané

Přehled zobrazuje seznam stavů (kroků) sledovaných v rámci řešení reklamací. Číselník je implementován na obecném číselníku 1 QMS popsaném v kapitole Kategorie QMS

Přehled stavů reklamace vydané s editorem stavu

Nový stav založíte kliknutím na tlačítko Nový. Zadávají se tyto [1] Základní údaje:

  • Číslo - alfanumerický max. 3-znakový identifikátor stavu.
  • Popis - název stavu
  • Poznámka - podrobný popis významu stavu. Zde doporučujeme uvést veškeré předpoklady, které mají být v souladu s popisem daného procesu v ISO dokumentaci splněny pro přechod do daného stavu.

V sekci [2] Kategorie QMS lze určit, pro které kategorie reklamací je daný stav určen. Tlačítkem Pridat.gif kategorii přidáváte, tlačítkem Odebrat.gif vyřazujete.

Přehled Typ neshody reklamace vydané

Přehled typů neshody pro reklamace vydané s editorem typu neshody

Přehled zobrazuje seznam typů neshod používaných v rámci řešení reklamací. Číselník je implementován na obecném číselníku 2 QMS popsaném v kapitole Kategorie QMS

Nový typ neshody založíte kliknutím na tlačítko Nový. Zadávají se tyto [1] Základní údaje:

  • Číslo - alfanumerický max. 3-znakový identifikátor typu neshody.
  • Popis - název typu neshody
  • Poznámka - podrobný popis významu typu neshody

V sekci [2] Kategorie QMS lze určit, pro které kategorie reklamací je daný typ neshody určen. Tlačítkem Pridat.gif kategorii přidáváte, tlačítkem Odebrat.gif vyřazujete.

Přehled Příčina neshody reklamace vydané

Přehled příčin neshody pro reklamace vydané s editorem příčiny neshody

Přehled zobrazuje seznam příčin neshod používaných v rámci řešení reklamací. Číselník je implementován na obecném číselníku 3 QMS popsaném v kapitole Kategorie QMS

Novou příčinu neshody založíte kliknutím na tlačítko Nový. Zadávají se tyto [1] Základní údaje:

  • Číslo - alfanumerický max. 3-znakový identifikátor příčiny neshody
  • Popis - název příčiny neshody
  • Poznámka - podrobný popis významu příčiny neshody

V sekci [2] Kategorie QMS lze určit, pro které kategorie reklamací je daná příčina neshody určena. Tlačítkem Pridat.gif kategorii přidáváte, tlačítkem Odebrat.gif vyřazujete.


další


Za obsah tohoto článku odpovídá Martin Lukeš, máte-li k obsahu připomínky, pošlete nám mail
Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
dokumentace orange
dokumentace easy
společné návody a tipy
interní dokumentace
Nástroje
další nástroje
Tisk/export