Statistika - Servis

Z Asseco Solutions
Přejít na: navigace, hledání
groups: lcs (ro) ; lcseditor ; partner ; translator (ro) ; customer (ro) ; anonymous (ro) ;

Přehled nabízí možnost sledovat použití Servisních karet v modulu Servis. Tak máte možnost jako výsledek získat statistické údaje jak z pohledu Hlaviček dokladů Servisních výkazů tak i jejich Položek.
Údaje jsou napočítány a aktualizovány při každém vstupu do přehledu Hlaviček nebo Položek.

Statistika z Hlaviček

Tato statistika je sestavena na základě údajů Servisních výkazů tam, kde je použita některá ze Servisních karet. Pokud vyžíváte možnosti přiřazovat Typy servisních výkazů, můžete tak dostat například statistiku závad určité oblasti. Rozšíření a sestavení jiných statistik je možno přes uživatelské filtry nebo standardně z menu Nastav <F4>.

Statistika z Položek

Zde se nacházejí všechny relevantní položky, jenž obsahují například použitého servisního zaměstnance, zakázku, nebo Servisní výkaz. Velké množství vyhodnocování lze uživatelsky nastavit, přes standardní prvky systému Helios Orange. Stejně jako u Statistiky z hlaviček jsou data sestavena při vstupu do přehledu položek. Proto může dojít k časové prodlevě než se data zobrazí.

Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
dokumentace orange
dokumentace easy
společné návody a tipy
interní dokumentace
Nástroje
další nástroje
Tisk/export