Nápravná a preventivní opatření, další přehledy - QMS

Z Asseco Solutions
Přejít na: navigace, hledání
groups: lcs ; lcseditor ; partner (ro) ; translator (ro) ; customer (ro) ; anonymous (ro) ;

Přehled Úkoly k řešení/ověření účinnosti NO/PO

Přehled Úkoly k řešení/ověření účinnosti NO/PO poskytuje standardně seznam všech úkolů QMS, které byly pořízeny k záznamům v agendě Nápravná a preventivní opatření v souvislosti s řešením opatření.

Akce z místní nabídky jsou popsány v kapitole Úkoly QMS

Přehled Stav řešení NO/PO

Přehled zobrazuje seznam stavů (fází) sledovaných v rámci řešení opatření. Číselník je implementován na obecném číselníku 1 QMS popsaném v kapitole Kategorie QMS

Přehled stavů řešení opatření s editorem stavu

Nový stav založíte kliknutím na tlačítko Nový. Zadávají se tyto [1] Základní údaje:

  • Číslo - alfanumerický max. 3-znakový identifikátor stavu
  • Popis - název stavu
  • Poznámka - podrobný popis významu stavu. Zde doporučujeme uvést veškeré předpoklady, které mají být v souladu s popisem daného procesu v ISO dokumentaci splněny, pro přechod do daného stavu.

V sekci [2] Kategorie QMS lze určit, pro které kategorie opatření je daný stav určen. Tlačítkem Pridat.gif kategorii přidáváte, tlačítkem Odebrat.gif vyřazujete.

Přehled Výsledek ověření účinnosti NO/PO

Přehled Výsledek ověření účinnosti NO/PO s editorem výsledku ověření účinnosti

Přehled zobrazuje seznam výsledků účinnosti opatření používaných v opatřeních. Číselník je implementován na obecném číselníku 3 QMS popsaném v kapitole Kategorie QMS

Novou hodnotu založíte kliknutím na tlačítko Nový. Zadávají se tyto [1] Základní údaje:

  • Číslo - alfanumerický max. 3-znakový identifikátor výsledku účinnosti opatření
  • Popis - název výsledku účinnosti opatření
  • Poznámka - podrobný popis výsledku účinnosti opatření

V sekci [2] Kategorie QMS lze určit, pro které kategorie agend QMS je daná hodnota určena. Tlačítkem Pridat.gif kategorii přidáváte, tlačítkem Odebrat.gif vyřazujete.

další

Za obsah tohoto článku odpovídá Martin Lukeš, máte-li k obsahu připomínky, pošlete nám mail
Osobní nástroje
Jmenné prostory
Varianty
Akce
Navigace
dokumentace orange
dokumentace easy
společné návody a tipy
interní dokumentace
Nástroje
další nástroje
Tisk/export